7 روش افزایش کامنت اینستاگرام

افزایش کامنت اینستاگرام

افرادی که قصد دارند تا صفحه اینستاگرام آن ها رشد کرده و صفحه خود را از نظر تعداد دنبال کننده افزایش دهند، همواره با انجام فرآیندهای مختلف در تلاش هستند تا تعداد فالوور، لایک، بازدید و یا کامنت صفحه خود را افزایش دهند. در این یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می شود این است که در کنار انجام کارهایی مثل خرید بازدید اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و یا خرید فالوور اینستاگرام چه کارهایی دیگری را می توان به منظور افزایش تعاملات کاربران در یک صفحه انجام داد؟ به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم امروز قصد داریم تا شما را با تکنیک هایی آشنا کنیم که به افزایش تعداد کامنت های یک صفحه به شما کمک می کند. پس با هایپرفالو همراه باشید تا نگاهی به این تکنیک ها بیاندازیم و در مورد آن صحبت کنیم.

پابلیک کردن صفحه اینستاگرام

یکی از نکات مهمی که به منظور افزایش تعداد کامنت اینستاگرام باید به آن توجه داشته باشید، پابلیک کردن صفحه است.

در واقع شما اگر صفحه خصوصی داشته باشید، تنها افراد محدودی قادر خواهند بود تا از صفحه شما بازدید کنند و حتی با انجام کارهایی مثل خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید کامنت اینستاگرام نیز تعداد افرادی که به صفحه شما اضافه شده و اقدام به کامنت گذاشتن می کنند، در محدوده مشخصی است.

در همین راستا پیشنهاد ما این است که به عنوان اولین گام اقدام به پابلیک کردن صفحه خود کنید. انجام این کار باعث می شود تا در کنار فرآیندهای مثل خرید بازدید اینستاگرام و یا خرید کامنت اینستاگرام، به صورت ارگانیک و طبیعی افراد بسیاری در طول روز بتوانند از صفحه شما بازدید کرده و اقدام به کامنت گذاشتن کنند. این مسئله باعث می شود تا شانس دریافت کامنت شما افزایش چشمگیری پیدا کند.

ایجاد محتوای چالشی و جذاب

کامنت

تولید محتوا یکی از مهم ترین کارهایی است که به منظور رشد در شبکه اجتماعی اینستاگرام باید به آن توجه داشته باشید. در واقع اگر تولید محتوای شما مناسب نباشد، حتی اگر اقدام به خرید لایک اینستاگرام، خرید کامنت اینستاگرام و یا خرید فالوور اینستاگرام هم کنید باز هم صفحه شما نمی تواند رشد چشمگیری را تجربه کند، چرا که تولید محتوا مهم ترین کاری است که باید حتماً در صفحه خود انجام دهید.

به منظور افزایش کامنت در اینستاگرام لازم است تا اقدام به تولید محتواهایی چالشی و جذاب کنید. در واقع هر چه تولید محتوای شما چالشی تر باشد، افراد بیشتری جذب آن شده و اقدام به کامنت گذاشتن می کنند.

به عنوان مثال ایجاد پست های مقایسه ای، بررسی موضوعات ترند، واکنش به اتفاقات داغ روز و… از مهم ترین و اصلی ترین محتواهای چالشی هستند که باید به آن ها توجه داشته باشید. نکته مهمی که باید بدانید این است که اگر اقدام به تولید محتوا در زمینه های گفته شده کنید، افراد بسیار زیادی تلاش می کنند تا نظرات خود را با شما به اشتراک گذاشته و یا با سایر کاربران گفتگو و بحث کنند. همین مسئله باعث می شود تا به شکل ناگهانی تعداد کامنت های شما افزایش چشمگیری پیدا کند.

تولید محتوای احساسی

پست های احساسی و غمگین یکی از روش هایی است که کاربران را وادار به کامنت گذاشتن می کند. کاربران اگر یک پست ناراحت کننده یا شادی آور را ببینند احساساتی می شوند و مطمئنا اقدام به کامنت گذاشتن و گفتن نظر خود می کنند. فضای اینستاگرام بسیار گسترده است و از نوجوان تا بزرگسال در آن فعالیت دارند. شما با بررسی پیج خود و دریافت اطلاعاتی راجع به فالوور های خود می توانید پست هایی راجع به آنها منتشر کنید تا احساساتی شوند و برای شما کامنت بگذارند. برای مثال اگر یک صحنه تلخ و ناراحت کننده را منتشر کنید افرادی که زود ناراحت و غمگین می شوند احساسات خود را بروز می دهند. از نمونه های دیگر می توان به پست های شاد راجع به گذشته یا اتفاقات خوب گذشته اشاره کرد که باعث میشود افرادی که در آن زمان حضور داشته اند از خاطرات خود بگویند و برای شما کامنت بگذارند. این روش نیاز به کمی خلاقیت برای پیدا کردن موضوع مناسب دارد ولی بسیار کارامد است و برای شما کامنت های فراوانی جمع آوری می کند.

تولید محتوا طبق اتفاقات روز جامعه

خبر های داغ و اتفاقات تازه ای که در جامعه ایران اتفاق می افتد جزو بهترین موضوعات برای انتشار پست است. تا وقتی که خبر هنوز تازه است و داغ شما باید موضوعی مناسب راجع به آن پیدا کنید و محتوایی منتشر کنید تا کاربارنی که راجع به آن موضوع اطلاعات یا سوالاتی دارند زیر پست شما کامنت کنند. خبر های داغ را باید به سرعت منتشر کرد و از آن بهترین استفاده را برد. به یاد داشته باشید که پست های شما نباید جنبه قضاوت کننده داشته باشد بلکه بیشتر سوالی باشد تا بتوانید از کاربران خود کامنت دریافت کنید. در ایران روزانه اتفاقات تلخ و شاد زیادی اتفاق می افتد که شما با استفاده درست از آنها می توانید محتوا های خوبی منتشر کنید. همچنین خبر هایی که بر علیه کشور عزیز ما مخابره می شود هم از بهترین روش های دریافت کامنت است زیرا با استفاده از آن می توانید پست هایی منتشر کنید و این خبر ها را محکوم کنید و غیرت هموطنان خود را نشان دهید و از کشور خود حمایت کنید.

ایجاد محتوای بحث برانگیز

بحث برانگیز

منتشر کردن پست هایی که باعث می شود افراد زیادی راجع به آن بحث کنند از روش های زیرکانه دریافت کامنت است. شما با انتشار پست های مقایسه ای می توانید بحث های زیادی در کامنت های خود داشته باشید. برای مثال پست هایی راجع به مسی و رونالدو، پرسپولیس و استقلال، خوب و بد و این نوع موضوع ها که هر کدام طرفداران خاص خودش را دارد می تواند به شما کمک کند تا کامنت های زیادی دریافت کنید. در این نوع پست ها شما نباید طرفدار یکی از طرف ها باشید بلکه فقط سوال بپرسید و منتظر باشید تا کابران کامنت بگذارند. اگر کامنت های جالب و بحث برانگیزی دیدید کافی است آنها را پین کنید تا کاربران آن کامنت را ببینند و اقدام به ریپلای کردن آن کامنت کنند تا کامنت های بیشتری دریافت کنید.

قرار دادن یک اشتباه در متن خود

ایرانی ها همیشه ریزبین بوده اند و به کوچک ترین نکات توجه داشته اند. یکی از روش هایی که امروزه بسیاری از پیج ها از آن استفاده می کند قرار دادن یک اشتباه تایپی در محتوای منتشر شده است تا کاربران را وادار کند که آن اشتباه را در کامنت ها بازگو کنند. شما می توانید در اطلاعاتی که در محتوای خود منتشر می کنید یک اشتباه قرار دهید که کاربران آن را متوجه شوند و برای شما بازگو کنند که اشتباه کرده اید. برای مثال اگر پستی راجع به اطلاعات آماری یک تیم فوتبال یا یک بازیکن منتشر کرده اید در یکی از قسمت های پست خود اطلاعات اشتباه در اختیار مخاطب قرار دهید ولی به شیوه ای که آنها متوجه این موضوع شوند و از طریق کامنت گذاشتن به شما بگویند که اشتباه کرده اید. مواضب باشید که اشتباه های عمدی شما در این پست ها به گونه ای نباشد که محکوم به منتشر کردن محتوای غلط شوید بلکه فقط یک اشتباه کوچک باشد. شما می توانید از این روش گاهی اوقات استفاده کنید تا کامنت های بیشتری دریافت کنید.

ریپلای کردن کامنت کاربران با سوال پرسیدن

بهترین راه دریافت کامنت های زیاد و تاثیر گذار ایجاد مکالمه های جنجالی  و طولانی بین فالوور ها است. شما می توانید کامنت های کاربران خود را ریپلای کنید و از آنها سوال هایی بپرسید تا آنها هم نظر خودشان را دوباره برای شما بازگو کنند. اگر کاربری از شما سوالی پرسید کامنت را ریپلای کنید و به گونه ای پاسخ بدهید تا در مقابل آن جوابی دریافت کنید. اگر کامنت های جنجالی دریافت کردید به شیوه ای پاسخ دهید تا کاربران مجبور به پاسخ دادن باشند و مکالمه های طولانی ایجاد کنند. ریپلای کردن کامنت ها و وقت گذاشتن برای کاربران خود این موضوع را نشان  می دهد که شما برای آنها ارزش قائل هستید. کاربران نیز با دیدن اینکه شما جواب آنها را می دهید و با آنها مکالمه می کنید بیشتر به حمایت کردن از شما مشتاق می شوند. در انتهای روز این تعامل با کاربران است که برای شما مهم است و باعث پیشرفت شما می شود.

تولید یک محتوا همراه با نظر شخصی خودتان

نظر شخصی

یکی از راه های وادار کردن کاربران به کامنت گذاشتن گفتن عقیده خود راجع به یک موضوع جنجالی است. فضای اینستاگرام به گونه ای است که همه در آن به خود حق اظهار نظر می دهند و همه هم حق این را دارند که به اظهار نظر دیگران واکنش نشان دهند. شما می توانید با استفاده از اتفاقاتی که در زمان حال در حال رخ دادن است نظرات خود را به صورت محترمانه بیان کنید تا کاربرانی که مخالف یا موافق شما هستند اقدام به واکنش دادن زیر پست شما کنند. مهم ترین نکته این است که باعث هیچگونه دعوایی در کامنت ها نشوید تا کاربران با میل و شوق بیشتری کامنت گذاشتن را ادامه دهند.

برگزاری مسابقات جایزه دار از طریق کامنت گذاشتن

تکنیک برگزاری مسابقه از طریق کامنت گذاشتن یکی از تکنیک های خاصی است که امروزه در اینستاگرام محبوبیت بسیار زیادی دارد. در این روش شما از کاربران خود می خواهید که با کامنت گذاشتن و در کنار آن انجام کارهای دیگر در مسابقه شما شرکت کرده و بقیه جایزه شوند. سپس از بین کاربران، چند نفر محدود را انتخاب کرده و اقدام به اعطای جوایز مختلف کنید.

بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که با انجام این کار حجم گسترده ای از کاربران به صفحه شما وارد شده و اقدام به کامنت گذاشتن می کنند. نکته جالبی که باید به آن اشاره کرد این است که امروزه فعالین حوزه تولید محتوا در اینستاگرام اقدام به اضافه کردن پارامتر های جذاب دیگری به این تکنیک می کنند. به عنوان مثال آن ها از کاربران می خواهند تا به منظور شرکت در مسابقه در کنار کامنت گذاشتن چند نفر از دوستان خود را نیز منشن کنند. این کار باعث می شود تا به صورت شبکه ای افراد بیشتری از صفحه شما بازدید کرده و اقدام به کامنت گذاشتن در صفحه شما کنند.

درخواست از کاربران برای نظر دادن

بر اساس بررسی های روانشناسی اگر شما پس از ارائه محتوای جذاب به کاربران، آن ها را مجذوب خود کنید و در نهایت از آن ها بخواهید تا نظرات شان را با شما به اشتراک بگذارند، درصد بسیار زیادی از کاربران این کار را انجام داده و اقدام به کامنت گذاشتن می کنند.

انجام این کار باعث می شود تا تعداد کامنت های صفحه شما رشد بسیار زیادی پیدا کند. البته پیشنهاد ما این است که قبل از انجام این کار حتماً از طریق خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید بازدید اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، چرا که اگر تعداد دنبال کنندگان صفحه شما بالا برود، شانس شما برای دریافت کامنت نیز افزایش فوق العاده پیدا می کند.

تولید محتوای ویدیویی

از دیگر تکنیک هایی که به منظور دریافت کامنت در اینستاگرام باید به آن اشاره کرد این است که حتما محتوای ویدیویی تولید کنید. تحقیقات و بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که محتواهای ویدیویی به دلیل جذابیت شان باعث می شود تا کاربر با پست منتشر شده بیشتر تعامل داشته باشد و حتی اقدام به کامنت گذاشتن در رابطه با آن پست نیز کند. پیشنهاد ما این است که به منظور افزایش تعداد کامنت های صفحه خود درصد مشخصی از محتوا صفحه تان را به صورت ویدیویی تولید کنید. از آنجایی که شما زیر پست خود کامنت های زیادی راجع به اظهار نظر خود دریافت می کنید لازم است که به صورت منطقی و محترمانه با انها صحبت کنید و تا جای ممکن مکالمه ایجاد کنید و سپس خارج شوید.

توجه به زمان مناسب برای پست گذاشتن

زمان مناسب

متاسفانه بارها دیده شده که بسیاری از افراد با وجود انجام کارهایی مثل خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و یا حتی خرید بازدید اینستاگرام باز هم نمی توانند به رشد صفحه خود کمک کرده و از طریق تولید محتوا افراد بیشتری را جذب صفحه خود کنند.

در این بین یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به منظور تولید محتوا حتماً به زمان های مناسب برای پست گذاشتن توجه کنید. به منظور بررسی این مسئله باید گفت که اینستاگرام مثل هر شبکه اجتماعی زمان های مناسبی برای پست گذاشتن دارد و این زمان ها برای هر کشور متفاوت است.

در واقع این زمان ها بر اساس بررسی های صورت گرفته و آمارها به دست آمده و نشان دهنده این است که کاربران بیشتر در چه اوقاتی از اینستاگرام استفاده می کنند. مطمئنا اگر شما در زمان هایی که افراد بیشتری در اینستاگرام حضور دارند اقدام به تولید محتوا و پست گذاشتن کنید، شانس افزایش تعداد لایک و کامنت های صفحه شما بیشتر می شود. به همین دلیل است که به شما پیشنهاد می دهیم تا در رابطه با بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام تحقیق کرده و با برنامه ریزی کاملی اقدام به تولید محتوا در صفحه خود کنید.

جمع بندی این مطلب

در این مطلب به بررسی این مسئله بسیار مهم پرداختیم که چگونه در کنار انجام کارهایی مثل خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید بازدید اینستاگرام می توان به صورت ارگانیک و طبیعی به افزایش تعداد کامنت ها یک صفحه کمک کرد. ما در این مطلب از سایت هایپرفالو تلاش کردیم تا شما را با روش ها و تکنیک هایی آشنا کنیم که انجام آن ها باعث می شود تا نرخ کامنت گذاری کاربران برای محتوا شما افزایش پیدا کرده و بتوانید در مدت زمان کوتاهی تعداد کامنت های صفحه خود را افزایش چشمگیری دهید. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب دلیل رفرش نشدن اینستاگرام را بخوانید زیرا می تواند مشکل شما را حل کند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x