آموزش ثبت لوکیشن در اینستاگرام

آموزش ثبت لوکیشن اینستاگرام

آموزش ثبت لوکیشن در اینستاگرام و چگونه لوکیشن اینستاگرام را خاموش کنیم؟ جواب تمام سوالات مربوط به Locatian اینستاگرام اینجاست.

یکی از پارامترهای بسیار مهمی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام شاهد آن هستیم، لوکیشن است. این ویژگی باعث می شود تا محلی که عکس و فیلم در آن گرفته شده را بتوانید در پست اینستاگرام قرار داده و به عنوان یکی از اطلاعات مهم آن را در شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار دهید. در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که پرسیده می شود این است که چگونه می توان اقدام به ثبت لوکیشن کرد و چگونه می تواند در کنار کارهایی مثل خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید لایک اینستاگرام با استفاده از لوکیشن به رشد کردن صفحه خود کمک کنید. به منظور بررسی این مسئله بسیار مهم با هایپر فالو همراه باشید تا در رابطه با این مسئله بسیار مهم صحبت کرده و بیان کنیم که چگونه اقدام به ثبت لوکیشن در استوری اینستاگرام کرده و یا مشکل گذاشتن لوکیشن در اینستاگرام را برطرف کنید.

آموزش ثبت لوکیشن در اینستاگرام

به منظور اضافه کردن لوکیشن به یک پست در اینستاگرام لازم است تا به چند مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید و این پارامترها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. به صورت کلی شبکه اجتماعی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت اتوماتیک و خودکار لوکیشن خود را به پست اینستاگرام اضافه کرده و بتوانید اطلاعات جغرافیایی محلی که در آن عکسبرداری کرده را به سایر افراد نشان دهید.

به صورت کلی برای اضافه کردن لوکیشن به پست اینستاگرام تنها کافی است تا GPS دستگاهی که در آن اینستاگرام دارید را روشن کرده و زمانی که قصد دارید تا تنظیمات مربوط به انتشار پست در اینستاگرام را انجام دهید، روی گزینه ی Add Location کلیک کنید. با انتخاب این گزینه به صورت اتوماتیک و خودکار اینستاگرام اقدام به جستجوی محل قرارگیری شما کرده و به شما مشخص می کند که در چه مکانی قرار دهید. سپس می توانید مکانی که در آن حضور دارید را به پست اینستاگرام خود اضافه کرده و آن را به عنوان لوکیشن در محتوای تولید شده قرار دهید.

2 مطلب مرتبط پربازدید سایت هایپرفالو:

مسئله دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قصد دارید تا اسم مکان دیگری را برای عکس خود قرار دهید، اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا این فرآیند را به راحتی انجام دهید، در راستای انجام این کار تنها کافی است تا در زمان اضافه کردن لوکیشن نام محلی که قصد دارید تا به عنوان لوکیشن به محتوای خود اضافه کنید را جستجو کرده و سپس بر روی آن کلیک کنید. با انجام این دو تکنیک شما قادر خواهید بود تا اقدام به قرار دادن لوکیشن بر روی محتوای خود در اینستاگرام کنید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که ممکن است گاهی لوکیشن دلخواه شما در اینستاگرام به ثبت نرسیده باشد. به منظور انجام این فرآیند لازم است تا از طریق فیس بوک اقدام به گذاشتن لوکیشن جدید در اینستاگرام کنید که در بخش بعدی در مورد این تکنیک با شما صحبت خواهیم کرد.

ثبت لوکیشن دلخواه در شبکه اجتماعی اینستاگرام

به منظور ثبت لوکیشن جدید در اینستاگرام باید مطمئن شوید که حساب اینستاگرام شما به صفحه فیس بوک تان متصل است. به منظور انجام این فرایند باید وارد پروفایل اینستاگرام خود شده به بخش تنظیمات رفته و سپس بر روی گزینه Linked accounts کلیک کرده و گزینه Facebook را انتخاب کنید. با وارد کردن اطلاعات فیس بوک شاهد ایجاد ارتباط بین صفحه اینستاگرام و فیس بوک خواهید بود و سپس می توانید موقعیت جدید را در فیس بوک به ثبت رسانده و آن را به اینستاگرام اضافه کنید. به منظور انجام این کار لازم است تا فیس بوک خود را باز کرده و اقدام به انتشار یک پست جدید کنید. به منظور انجام این کار لازم است تا New Post را انتخاب کنید. نکته مهم این است که به منظور انجام این فرآیند حتماً جی پی اس تلفن یا لپ تاپ خود را روشن کنید. سپس در هنگام انتشار پست جدید در فیس بوک می توانید با انتخاب گزینه Location اقدام به اضافه کردن مکان جدید به پست خود کنید. با انجام مراحل بالا و انتخاب گزینه شما قادر خواهید بود تا یک لوکیشن جدید را به فیس بوک اضافه کرده و از این لوکیشن تازه به ثبت رسیده در اینستاگرام نیز استفاده کنید.

با انجام این تکنیک شما قادر خواهید بود تا به راحتی اقدام به اضافه کردن یک لوکیشن جدید به اینستاگرام کرده و از این طریق به راحتی بتوانید لوکیشن مورد نظر خود را به پست های تان اضافه کنید.

اضافه کردن لوکیشن در بیو اینستاگرام

یکی از سوالات بسیار مهمی که کاربران در هنگام کار با قابلیت لوکیشن در اینستاگرام مطرح می کنند این است که چگونه می توان اقدام به اضافه کردن لوکیشن در بیو اینستاگرام کرد؟ به منظور انجام این فرایند باید به این نکته توجه داشته باشید که اینستاگرام تنها به پیج های تجاری و یا بیزینسی اجازه می دهد تا بتوانند اقدام به اضافه کردن لوکیشن در بیو کنند.

در واقع انجام این کار به شما کمک می کند تا بتوانید اطلاعات کسب و کار خود را و موقعیت جغرافیایی آن را در بیو اینستاگرام اضافه کرده و به کاربران اجازه دهید تا از این طریق بتوانند به صورت فیزیکی به سراغ کسب و کار شما بیایند.

در راستا انجام این کار لازم است تا وارد تنظیمات پروفایل خود شوید و روی گزینه Public Business Information کلیک کنید. سپس باید آیتم Contact Options را انتخاب کنید و بعد در داخل گزینه Business Address آدرس مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس با انتخاب گزینه Done اطلاعات شما ذخیره شده و با زدن گزینه Save اطلاعات محله کسب و کار شما به قسمت بیو اضافه می شود. انجام این کار به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید اقدام به ثبت لوکیشن در بیو اینستاگرام کنید.

مزایا استفاده از لوکیشن در اینستاگرام

عموما افراد به منظور رشد صفحه خود اقدام به انجام کارهایی مثل خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید لایک اینستاگرام کرده و از این طریق این به دنبال آن هستند تا بازدید صفحه خود را افزایش دهند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به منظور رشد صفحه اینستاگرام باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که شما می توانید با استفاده از قابلیت های مختلف اینستاگرام نظیر لوکیشن نیز اقدام بالا بردن بازدید صفحه خود کرده و به رشد صفحه خود کمک کنید. در راستای بررسی این مسئله باید گفت اگر شما از لوکیشن های محبوب در اینستاگرام استفاده کنید، این مسئله باعث می شود تا پست شما بیش از پیش دیده شود.

به عنوان مثال در شهر تهران لوکیشن هایی مثل سعادت آباد، قیطریه، دربند و… به عنوان لوکیشن های پر بازدید شناخته می شوند و اکثر کاربران تلاش می کنند تا پست های منتشر شده در این لوکیشن ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند. شما می توانید با اضافه کردن چنین لوکیشن هایی به پست های خود شانس بازدید آن ها را بالاتر بوده و در کنار انجام کارهایی مثل خرید بازدید اینستاگرام به رشد صفحه خود با استفاده از قابلیت لوکیشن کمک کنید.

حرف آخر

در این مطلب از سایت هایپر فالو نگاهی به قابلیت لوکیشن در اینستاگرام انداخته و تلاش کنیم تا بیان کنیم که چگونه می توانید از این قابلیت استفاده کرده و در کنار کارهایی مثل خرید فالوور اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام با اضافه کردن لوکیشن به پست های خود باعث افزایش آمار بازدید صفحه تان شوید. در همین راستا اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با قابلیت لوکیشن در اینستاگرام را بیان کردین و با ارائه این مطلب به شما کمک کردیم تا بتوانید از این ویژگی بسیار مهم استفاده کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x