آموزش گرفتن تیک آبی اینستا با گوشی

گرفتن تیک آبی اینستاگرام با گوشی

تیک آبی یکی از مفاهیم مهمی است که امروزه در شبکه های اجتماعی مختلف شاهد آن هستیم. در واقع این علامت نشان دهنده رسمی بودن اکانت یک کاربر بوده و معمولاً برای افراد مشهور مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که ممکن است برای یک فرد مشهور چندین و چند صفحه در شبکه های اجتماعی به صورت فیک و تقلبی ساخته شود اما تیک آبی نشان می دهد که کدام یک از این صفحات به صورت رسمی متعلق به آن شخص است.

در همین راستا باید به این نکته توجه داشته باشید که گرفتن تیک آبی باعث می شود تا حجم گسترده ای از لایک و فالوور به سمت اکانت شما بیاید، زیرا گرفتن تیک آبی به کاربران ثابت می کند که شما همان فرد مشهور هستید و همین مسئله باعث می شود تا پس از انجام این کار و همچنین با انجام کارهایی مثل خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید بازدید اینستاگرام صفحه رسمی شما بیش از پیش رشد پیدا کرده و همین مسئله باعث جذب افراد بسیار زیادی به صفحه شما می شود.

در این بین اما یکی از سوالات مهمی که مطرح می شود این است که به منظور دریافت تیک آبی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم و دریافت تیک آبی چگونه است؟ پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این مسئله بسیار مهم انداخته و در مورد آن توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم.

پیش نیاز های دریافت تیک آبی

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به صورت کلی دریافت تیک آبی دارای چالش خاصی بوده و پیش نیازهای مختلفی دارد، به همین دلیل لازم است تا به صورت کامل شرایط و پیش نیازهای دریافت تیک آبی را بررسی کرده و سپس برای دریافت آن اقدام کنید. نکته مهم این است که اگر اکانت شما این پیش نیازها را نداشته باشد، اینستاگرام تا یک ماه درخواست شما برای تیک آبی را رد می کند. به منظور بررسی این مسئله مهم باید گفت که اگر بخواهیم شما را با شرایط پیش نیاز های دریافت تیک آبی آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن اعتبار و برندینگ

یکی از مهم ترین شرایط دریافت تیک آبی داشتن اعتبار و برندینگ است. در واقع شما باید حساب تان برای یک شخص معتبر و یا برند ارزشمند باشد. این پیش نیاز به عنوان یکی از مهم ترین شرایط دریافت تیک آبی به حساب می آید که باعث می شود تا بتوانید از طریق آن اقدام به دریافت تیک آبی کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ثبت لوکیشن در اینستاگرام را بخوانید تا لوکیشن خود را ثبت کنید و اعتبار و برندینگ خود را قوی تر کنید.

منحصر به فرد بودن اکانت

یکی دیگر از نکات مهمی که به منظور دریافت تیک آبی باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید برای برند و یا شخص خود تنها یک صفحه اینستاگرام را به صورت رسمی اعلام کنید. در واقع ممکن است شما چندین صفحه اینستاگرام داشته باشید اما به منظور دریافت تیک آبی تنها یکی از این صفحات مورد تایید قرار خواهد گرفت و سایر صفحات و پیج های شما تیک آبی را دریافت نخواهند کرد. به همین دلیل لازم است تا یک حساب را به عنوان اکانت اصلی خود در اینستاگرام مشخص کنید و سپس از طریق آن حساب مشخص شده مراحل مربوط به دریافت تیک آبی را طی کنید.

کامل بودن اطلاعات صفحه شما

پیش نیاز بعدی که به منظور دریافت تیک آبی باید به آن توجه داشته باشید کامل بودن اطلاعات صفحه شما است. این مسئله یعنی شما باید به صورت کامل اطلاعاتی چون عکس پروفایل، بیو، نام و… را در صفحه خود به صورت دقیق و درست مشخص کرده و همچنین لازم است تا در صفحه شما فعالیت های مختلفی صورت گرفته باشد و حداقل یک پست از شما در اینستاگرام به ثبت رسیده باشد. داشتن این پیش نیازها باعث می شود تا بتوانید اقدام به درخواست تیک آبی کنید.

معروف بودن اکانت

پیش نیاز دیگری که در راستای اخذ تیک آبی باید داشته باشید، معروف بودن اکانت شما است. در واقع باید کاربران بسیار زیادی به سراغ صفحه شما آمده و با آن تعامل داشته باشند. این مسئله به اینستاگرام ثابت می کند که حساب شما، حساب اصلی بوده و می توانید اقدام به اخذ تیک آبی از این طریق کنید.

یکی از سوالاتی مهمی که کاربران مطرح می کنند این است که چگونه می توان نرخ تعامل یک صفحه را افزایش داد و از این طریق اقدام به اخذ تیک آبی کرد؟ به منظور پاسخ به این سوال باید گفت که شما می توانید با خرید فالوور اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش داده و همچنین با خرید لایک اینستاگرام نرخ تعامل کاربران را با پست های خود بالا ببرید. انجام این کار باعث می شود تا در نهایت بتوانید آخرین پیش نیاز برای دریافت تیک آبی را نیز به دست آورده و با خیال آسوده مراحل مربوط به اخذ تیک آبی را طی کنید.

آموزش گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

پس از این که توانستید تمامی پیش نیاز ها برای دریافت تیک آبی را اخذ کنید باید گام هایی را به منظور درخواست دریافت تیک آبی طی کنید. برای انجام این کار باید وارد برنامه اینستاگرام خود شده و به صفحه پروفایل خود بروید.

در صفحه پروفایل لازم است تا بر روی گزینه Request Verification رفته و از این طریق اقدام به ارسال درخواست رسمی برای اینستاگرام کنید. برای این کار کافی است بر روی گزینه Get Verified on Instagram in Bio and Story کلیک کنید. با انجام این کار پنجره ای برای شما باز می شود که باید در آن اطلاعات برند و یا کسب و کارتان را به صورت کامل توضیح دهید. درست وارد کردن اطلاعات این بخش شانس دریافت تیک آبی شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

در نهایت نیز به منظور دریافت تیک آبی پس از مشخص کردن نام کامل خود لازم است تا مدارک هویتی مثل گواهینامه رانندگی یا پاسپورت را برای اینستاگرام ارسال کنید. به منظور انجام این کار می توانید بر روی گزینه Choose File کلیک کرده و سپس اقدام به آپلود تصاویر مدارک هویتی خود کنید. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند این است که به منظور آپلود مدارک هویتی خود در داخل ایران با مشکل مواجه شده و هر چه مدارک مختلفی را برای اینستاگرام ارسال می کنند، درخواست تیک آبی آن ها رد می شود. مسئله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که افرادی که در ایران زندگی می کنند تنها قادر خواهند بود تا از طریق پاسپورت هویت خود را تایید کنند. به همین دلیل در این بخش لازم است تا عکس پاسپورت خود را برای اینستاگرام ارسال کنید، پس از پر کردن تمامی فیلدها لازم است تا بر روی گزینه Send کلیک کرده تا درخواست شما به ثبت برسد.

پس از آن که درخواست شما بررسی شد، بعد از چند روز به صورت نوتیفیکشن نتیجه درخواست برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که درخواست شما تایید شود تیک آبی در کنار پروفایل شما قرار می گیرد اما اگر درخواست شما رد شود علت آن گفته شده و لازم است تا با حل مشکلات بیان شده برای دریافت تیک آبی اقدام کنید.

جمع بندی مطلب گرفتن تیک آبی اینستاگرام

در این مطلب از سایت هایپر فالو تلاش کردیم تا شما را با روش دریافت تیک آبی آشنا کرده و بیان کنیم که چرا خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام یکی از مهم ترین موارد برای دریافت تیک آبی در این شبکه اجتماعی است. توجه به نکات گفته شده در این مطلب دید کاملی در رابطه با مفهوم تیک آبی به شما می دهد و می توانید با کمک این مطلب به راحتی اقدام به دریافت تیک آبی در اینستاگرام کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x