شیوه افزایش فروش در اینستاگرام با افزایش لایک!

افزایش فروش با افزایش لایک

چگونه می توانیم در اینستاگرام فقط با افزایش لایک پست، فروش خود را افزایش دهیم؟ شاید در نگاه اول این موضوع کمی عجیب یا حتی ساده به نظر برسد اما در این مقاله قصد داریم درباره نکات روانشناسی صحبت کنیم که می تواند باعث افزایش فروش غیر مستقیم شما شود.

چرا لایک اینستاگرام مهم است؟

در دنیای پر رقابت اینستاگرام قطعا آن کسی برنده است که محبوبیت بیشتری دارد و لایک اینستاگرام یکی از راه های نشان دهنده محبوبیت شماست. لایک اینستاگرام از آن جهت اهمیت دارد که نشان می دهد دیگران پست های شما را چقدر دوست دارند و اگر یک پیج فروشگاهی داشته باشید که محصولات آن فقط 5 تا 10 لایک دارند، چگونه انتظار دارید کاربران شما به مشتری تبدیل شوند یا حتی مشتری بعد از خرید حس خوبی داشته باشد؟ یکی از دلایل اینکه خیلی از مشتریان بعد از خرید هر روز پیام می دهند و نگران هستند این است که فکر می کنند ریسک بزرگی کرده اند! از پیجی محصولی را خریداری کردند که به نظر می رسد لایک زیادی ندارد و اعتبار بالایی ندارد برای همین هر روز به پشتیبان شما پیام می دهند تا ببینند وضعیت سفارش آنها در چه حالیست و اصلا مهم نیست که بعد از تحویل سفارش چقدر حس خوبی دریافت کند مهم این است در ضمیرناخوداگاه مشتری ثبت می شود که چقدر حس بدی بعد از خرید از پیج اینستاگرام شما داشته.

بنابرین لایک اینستاگرام اهمیت بسیار بالایی دارد پس سعی کنید با ترفند های افزایش لایک اینستاگرام، تعداد لایک پست های خود را بالا ببرید یا اقدام به خرید لایک اینستاگرام کنید که در ادامه همین مطلب درباره این موضوع به صورت کامل و مفصل توضیح داده ایم.

اهمیت افزایش فروش اینستاگرام

شناختن فالوور ها

وقتی فروش پیج اینستاگرام شما بیشتر باشد قطعا می توانید هزینه بیشتری را صرف تبلیغات پیج خود کنید، هزینه بیشتری را صرف پشتیبانی پیج خود کنید، بنابرین هم مشتریان بیشتری دارید و هم مشتریان فعلی شما وفادار تر می شوند که همین امر باعث افزایش انگیزه شما برای رشد می شود و می توانید به پیشرفت های چشمگیری در اینستاگرام برسید. بنابرین بحث افزایش فروش در اینستاگرام را جدی بگیرید که یکی از ساده ترین و مهم ترین راه های آن بالا بودن تعداد فالوور و لایک شماست هرچند نباید اینکار را خیلی غیر طبیعی انجام دهید! بگذارید با یک مثال ساده توضیح دهم:

برای مثال شما فقط 500 فالوور دارید و تعداد لایک های شما بین 400 تا 700 تا می باشد! این برای پیج های فروشگاهی کاملا غیر طبیعی است، زیرا شما یک پیج فان نیستید که پست یا ویدیو محصول شما وارد اکسپلور شود و تعداد لایک بیشتری نسبت به فالوور های شما بگیرد، یا اگر هم چنین اتفاقی بیفتد لاقل برای هر 10 پست یک بار اتفاق خواهد افتاد پس مراقب باشید جوری از لایک اینستاگرام استفاده نکنید که تابلو باشد لایک ها فیک است، اینگونه علاوه بر اینکه تاثیر مثبتی نخواهد گذاشت بلکه تاثیر عکس می گذارد.

مثال ساده دیگر در این زمینه این است که شما لایک و فالوور های بالایی دارید و میزان آن هم کاملا رعایت شده اما کامنت های پست خود را بسته اید! امروزه کاربران بسیاری در اینستاگرام این موضوع را فهمیده اند که نباید به پیج فروشگاهی که کامنت های خود را بسته اعتماد کنند پس حتما کامنت های شما باید باز باشد و میزان آن نباید خیلی با لایک شما تفاوت داشته باشد. برای مثال اگر یک پست دارید که 10 هزار لایک دارد ولی فقط 3 کامنت دارد، این حس به مخاطب القا می شود که کل لایک های شما فیک است حتی اگر هزار تای آن هم واقعی بوده، دیگر تاثیر مثبتی ندارد و تاثیر عکس می گذارد. البته برای افزایش کامنت اینستاگرام مهم است که در بهترین زمان پست اینستاگرام بگذارید و بیش از حد اسپم نکنید که پیج شما دچار شادوبن اینستاگرام شود.

چگونه افزایش لایک باعث فروش بیشتر می شود؟

در مثال های بالا به طور غیر مستقیم این موضوع را توضیح دادیم اما به صورت کلی وقتی مخاطب حس کند که شما در اینستاگرام محبوب هستید و تازه کار نیستید، می تواند راحت تر به شما اعتماد کند و از شما خرید کند که بالا بودن لایک و فالوور و کامنت یکی از این ملاک هاست، البته این موارد تاثیر خیلی خوبی می گذارند به شرطی که بقیه موارد را هم رعایت کنید، برای مثال باید شماره موبایل شرکت یا پشتیبان شما در Bio یا هایلایت های پیجتان موجود باشد تا کاربر بتواند راحت تر به شما اعتماد کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید زمانیکه شماره تماس در پیجتان می گذارید برخلاف تصورتان، افراد زیادی با شما تماس نمی گیرند، شاید یک صدم درصد افراد تماس بگیرند اما همین کار باعث می شود که بیش از 10 درصد افراد راحت تر به شما و پیجتان اعتماد کنند. البته اگر در ارسال محصول تاخیر زیادی داشته باشید طبیعی است که خیلی از افراد با شما تماس بگیرند و به دنبال علت دیر ارسال شدن محصول باشند.

روش های افزایش لایک اینستاگرام

فروش با لایک

لایک یکی از پارت های مهم اینستاگرام است که همه مشتاق دریافت آن هستند ولی راه های افزایش و دریافت زیاد آن را نمی دانند. شما با گرفتن لایک های زیاد می توانید انگیزه بیشتری بگیرید تا محتوا های جذاب تری برای فالوور های خود منتشر کنید. لایک ها نشان دهنده ارزش محتوای شما و حمایت کاربران از شما و تلاش شما است. شما با دریافت لایک های زیاد می توانید متوجه شوید که در مسیر درستی هستید و تلاش های شما نتیجه بخش بوده است. دریافت لایک زیاد باعث می شود که پست های شما مورد حمایت قرار بگیرند و فالوور های بیشتری دریافت کنید. لایک فواید و اثر های زیادی دارد و نمی توان همه ی آنها را در این مطلب در اختیار شما قرار داد ولی پرسش اصلی این است که چگونه می توانیم لایک های خود را افزایش دهیم؟

1) محتوای مفید منتشر کنید

برای افزایش لایک اینستاگرام هیچ ترفند سریع و خاصی وجود ندارد و تنها راه شما برای افزایش لایک اینستاگرام جلب نظر مخاطب با منتشر کردن یک پست خوب است. محتوایی که منتشر می کنید باید خاص باشد و نظر مخاطب را جلب کند. کاربران پستی که خنده بر روی لب آنها می آورد را لایک  می کنند یا پست هایی که به آنها آموزش های کاربردی در زندگی می دهد را به طور قطع لایک می کنند ولی در نهایت این تصمیم شما است که چه نوع پستی منتشر می کنید تا بتوانید نظر فالوور های خود را جلب کنید. برای افزایش لایک شما راهی جز منتشر کردن محتوای مفید و کاربردی ندارید مگر اینکه تصمیم به خرید لایک از سایت های فروش فالوور بگیرید.

2) کاربران خود را آموزش دهید

بعد از پست های خنده دار در اینستاگرام، پست های آموزشی بیشترین لایک را دریافت کرده اند. همه ی کاربران دوست دارند که در بین گشت زنی خود در اکسپلور اینستاگرام با یک پست آموزشی ساده و کوتاه مواجه شوند تا چیزی یاد بگیرند و به معلومات خود اضافه کنند. شما با منتشر کردن پست های آموزشی کوتاه یا بلند مدت راجع به هر موضوعی می توانید لایک های زیادی دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما پست های آموزشی کوتاه است که به آنها لایف هک می گویند و باعث می شوند که خیلی از کار های روزمره ما با سرعت بیشتری انجام گیرند. در نظر داشته باشید که برای دریافت لایک بیشتر و نتایج بهتر باید محتوا های آموزشی منتشر کنید که اکثریت فالوور های شما از آن استفاده کنند و در حوزه فعالیت آنها باشد. برای اینکه بدانید چه نوع محتوا هایی باید منتشر کنید تا همه ی فالوور های شما از آن حمایت کنند، می توانید از طریق استوری های اینستاگرام از مخاطبان خود شغل و حوزه فعالیتشان را بپرسید و مخاطب شناسی خود را کامل کنید. با داشتن این علم که فالوور های شما بیشتر به چه موضوعاتی علاقمند هستند می توانید محتوای تاثیر گذار منتشر کنید تا لایک های بیشتری دریافت کنید.

3) منتشر کردن پست های دراماتیک

افزایش لایک

یکی از بهترین راه های دریافت لایک منتشر کردن پست های حماسی، عاشقانه، احساسی و انسان دوستانه است. این مدل پست ها باعث می شوند کاربران زود احساساتی شوند و پست شما را لایک کنند. توجه داشته باشید که برای منتشر کردن این نوع پست ها نباید زیاده روی کنید و فصای پیج خود را به صورت کامل به این نوع پست ها محدود کنید بلکه هر چند روز یک بار یک پست احساسی مرتبط با شرایط روز می تواند به شما کمک بسیاری کند. برای پیدا کردن یک پست دراماتیک خوب می توانید از اتفاقات روز جامعه کمک بگیرید. برای مثال می توان به فداکاری های افراد، افتخارات ملی و اتفاقات دردناک جامعه اشاره کرد که باعث می شوند مردم احساساتی شوند.

4) احترام به کاربران و وقت گذاشتن برای آنها

احترام گذاشتن و اختصاص دادن وقت خود برای فالوور ها باعث می شود در جهت حمایت از شما پست های شما را لایک کنند و تبدیل به فالوور وفادار شما شوند. فقط کافی است که برای آنها وقت اختصاص دهید و اگر سوالی می پرسند تا جایی که اطلاع دارید به آنها پاسخ دهید یا در کامنت ها جواب آنها را با یک کامنت معنی دار خوب بدهید تا حس کنند که شما برای نظر آنها ارزش قائل هستید. این اقدامات هرچند ساده هستند و وقت شما را تلف نمی کنند ولی باعث پیشرفت بسیار زیاد شما می شوند و برای شما فالوور های وفادار به وجود می آورند.

5) پست های جذاب و مرتبط با موضوعات روز

روزانه در ایران اتفاقات زیادی رخ می دهد که سوژه اخبار  رسانه ها می شوند. خبر هایی تلخ و شاد که همه ی آنها به سرعت وایرال می شوند. پیج های اینستاگرام به سرعت این اخبار را پوشش می دهند پس شما هم از این فرصت استفاده کنید و با کمی تغییر و خلاقیت از این اخبار پست هایی منتشر کنید تا مردم هم  آگاه شوند. برای اینکه نهایت همکاری را از طرف فالوور های خود دریافت کنید می توانید در پایان هر پست از کاربران نظرشان را راجع به اتفاق پیش آمده بپرسید تا هم کامنت دریافت کنید و تعامل بالایی داشته باشید. سعی کنید از یک دیدگاه بی طرف پست های خود را منتشر کنید و دیدگاهی نسبت به اتفاق پیش آمده نداشته باشید تا بتوانید کامنت های بیشتری دریافت کنید و از طرفی از هر دو سمت ماجرا حمایت دریافت کنید.

6) یاد آوری کنید تا لایک کنند

در بسیاری از مواقع یک کاربر وقتی مشغول تماشای پست شما است غرق در محتوای شما می شود و فراموش می کند که پست شما را لایک کند. بهتر است که در ابتدا یا انتهای ویدئو از بیننده درخواست کنید که پست شما را لایک کند. در بسیاری از مواقع کاربران فراموش می کنند که پست را لایک کنند زیرا غرق محتوای آن شده اند و بعد از به اتمام رسیدن پست شما، اینستاگرام به صورت خودکار پست بعدی را به آنها نشان می دهد و به همین شکل پست شما لایک نشده باقی می ماند. حتما از فالوور های خود تقاضای لایک و کامنت و سیو کردن ویدئو را داشته باشید تا کسانی که می خواهند از شما حمایت کنند فراموش نکنند.

از کجا لایک اینستاگرام خریداری کنیم؟

پست کردن دراما

قطعا بحث خرید لایک اینستاگرام به همین آسانی نیست! شما باید از منبعی خرید کنید که علاوه بر کیفیت لازم، سرعت بالایی داشته باشد و مهم تر از همه به شما تضمین صددرصد بدهد، برای اینکه بتوانید از تضمین یک ساعت مطمئن شوید بهتر از علاوه بر سوابق و مشتریان راضی که دارد، این موضوع را برسی کنید که آیا سایت مورد نظر نماد اعتماد الکترونیک دارد یا خیر؟! زیرا هر کسب و کاری ممکن است در زمانی با مشکلاتی رو به رو شود و اگر مشتریان آن ناراضی بودند چگونه باید از فرد مورد نظر شکایت کنند؟ شاید این یکی از دلایل مهمی است که اکثر سایت های فروش فالوور اینستاگرام نماد اعتماد الکترونیک نمی گیرند تا به راحتی بتوانند از مسئولیت پاسخگویی به کاربر و تعهدهایی که دارند فرار کنند! اما سایت هایپرفالو برخلاف 99 درصد سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام، دارای نماد اعتماد الکترونیک فعال می باشد که در آخر صفحه می توانید آن را مشاهده کنید. تمام خدمات سایت هایپرفالو دارای تضمین 100 درصد هستند و به صورت کامل درباره هر بخش توضیح داده شده پس لطفا قبل از خرید با دقت کامل توضیحات آن خدمات را بخوانید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x