تنها روش افزایش بازدید استوری اینستاگرام

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های جدیدی است که به این شبکه اجتماعی اضافه شده و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید اقدام به گذاشتن محتوایی با مدت زمان محدود کنید. در واقع محتوایی که در استوری اینستاگرام قرار می دهید پس از ۲۴ ساعت به صورت خودکار دیگر به مخاطبین شما نمایش داده نمی شود. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این استوری ها در بخش اکانت شما باقی خواهند ماند و می توانید هر زمان که علاقه مند بودید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به این سوال بسیار مهم پاسخ دهید که چگونه می توان اقدام به افزایش بازدید استوری اینستاگرام رایگان کرد و چگونه بدون نیاز به انجام کارهایی مثل دانلود برنامه افزایش بازدید استوری اینستاگرام و یا کمک گرفتن از ربات افزایش بازدید اینستاگرام به افزایش تعداد افرادی که استوری های شماره شما را تماشا می کنند کمک کنید. پس با هایپرفالو همراه باشید تا به این مسئله بسیار مهم پرداخته و در مورد آن صحبت کنیم.

استفاده از هشتگ

یکی از تکنیک های طلایی که به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی بازدیدهای استوری خود را افزایش دهید، استفاده از هشتگ در محتوای تولید شده در استوری است. نکته مهمی که باید بدانید این است که با وجود این که شما می توانید با کارهایی مثل خرید بازدید اینستاگرام و یا خرید فالوور اینستاگرام تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش چشمگیری دارید، اما یکی از تکنیک های بسیار مهم که می تواند مخاطبین ارگانیک را برای شما به ارمغان بیاورد، استفاده از هشتگ است.

شما می توانید با انتخاب هشتگ های مناسب در استوری های خود این امکان را به وجود بیاورید تا افرادی که آن هشتگ را دنبال می کنند به سراغ استوری های شما آمده و بتوانند آن را مشاهده کنند. نکته مهم آن است که استفاده از هشتگ های ترند در اینستاگرام یک مسئله بسیار مهم است که می تواند به افزایش بازدید اینستاگرام کمک کند.

مطلب مرتبط: شیوه نوشتن کپشن جذاب برای اینستاگرام

البته نباید از این مسئله بسیار مهم غافل نشوید که در استفاده از هشتگ نباید زیاده روی کنید و همچنین از هشتگ های غیر مرتبط به هیچ عنوان استفاده نکنید. توجه به این مسئله و استفاده درست و اصولی از هشتگ باعث می شود تا تعداد بازدید های استوری های شما افزایش فوق العاده ای پیدا کند و بتوانید اقدام به افزایش بازدید استوری اینستاگرام رایگان کنید.

تعامل با فالوور ها

بازدید استوری

تعامل با فالوور ها یعنی ارتباط داشتن با آنها و اینکه کاربران از محتوایی که شما در اختیار آنها قرار می دهید رضایت داشته باشند. با افزایش تعامل با کاربران، اینستاگرام از شما حمایت ویژه ای می کند تا بازدید های بیشتری دریافت کنید. تعامل با کاربران روی افزایش بازدید پست و استوری به طور ویژه ای تاثیر دارد. برای اینکه با کاربران خود تعامل داشته باشید تا بازدید استوری های خود را افزایش دهید باید با آنها در استوری های خود ارتباط داشته باشید.

1) ریپلای کردن

اولین و مهم ترین عامل تعامل با کاربران برای افزایش بازدید استوری دریافت کردن ریپلای از سمت آنها است. برای اینکه کاربران خود را وادار به ریپلای کردن استوری های خود کنید روش های متفاوتی وجود دارد. شما می توانید در استوری های روزانه خود از کاربران خود سوالاتی بپرسید تا آنها با ریپلای کردن به شما جواب دهند. به یاد داشته باشید حتما ریپلای های فالوور های خود را ببینید و به آنها پاسخ دهید. ارتباط و گفتگو با فالوور های خود باعث می شود اینستاگرام ارزش محتوای شما را متوجه شود و استوری های شما را به فالوور های بیشتری نشان دهد تا بازدید بیشتری دریافت کنید.

2) باکس های سوال

دومین راه ایجاد تعامل با کاربران خود قرار دادن باکس های سوال است تا فالوور های شما شروع به گفتگو با شما کنند و نظرات خود را برای شما بازگو کنند. برای اینکه باکس های سوال شلوغی در استوری های خود داشته باشید باید با موضوع جذابی شروع کنید. برای مثال اگر پیج شما راجع به معرفی فیلم و سریال است می توانید هر چند وقت یک بار یک باکس سوال قرار دهید و از کاربران خود که به سینما علاقه مند هستند درخواست کنید که جدیدا چه فیلم ها و سریال هایی دیده اند که ارزش تماشا کردن داشته باشد. یا می توانید راجع به یک فیلم جدید بحث و گفتگو ایجاد کنید و از کاربران خود در قالب یک باکس سوال نظر سنجی کنید. باکس های سوال از ارزش بالایی برخوردار هستند و باعث می شوند که بازدید استوری شما از فالوور های خود افزایش شدیدی داشته باشد.

3) کوییز ها و لایک ها

کوییز های استوری که جدیدا به اینستاگرام اضافه شده اند یکی از آپشن های جذاب و سرگرم کننده هستند که شما می توانید در استوری های خود قرار دهید و با استفاده از آن تعامل خود با کاربران را افزایش دهید. کوییز های استوری در قالب یک باکس کوچک هستند که شما از مخاطبان خود یک سوال می پرسید و جواب های آن را در گزینه هایی قرار می دهید و به فالوور های خود این اجازه را می دهید تا به آن پاسخ دهند. روش های زیادی برای ایجاد تعامل با استفاده از کوییز ها وجود دارد. برای مثال اگر شما یک پیج فوتبالی دارید می توانید در قالب چندین استوری متوالی سوال هایی راجع به نتایح مسابقه های قدیمی برای کاربران خود قرار دهید تا اطلاعات فوتبالی آنها را به چالش بکشید و مطمئن باشید که آنها هم از این استوری ها حمایت می کنند.

استفاده از استیکر های روز

استیکر ها

اینستاگرام در بخش استیکر های آنلاین همیشه استیکر هایی که مربوط به وقایع حال حاضر هستند را قرار می دهد تا کابران بتوانند اخبار را با آن استیکر ها پوشش دهند. برای مثال زمانی که ویروس کرونا در اوج خود بود در قسمت استیکر های اینستاگرام می توانستید آیکون stay at home را در صدر استیکر ها ببینید. وقتی استوری با مهم ترین استیکر روز منتشر کنید، استوری شما به صورت اولین استوری برای مخاطبان شما نمایش داده می شود. اگر استوری شما در صدر لیست آنها باشد مطمئنا بازدید های بیشتری دریافت می کنید. از استیکر های مهم و جذاب استفاده کنید و محتوا هایی متناسب با آنها منتشر کنید. به یاد داشته باشید که محتوای استوری شما باید متناسب با استیکر مورد استفاده شما باشد تا اینستاگرام شما را در صدر بازدید خود قرار دهد. اگر از این استیکر ها به تعداد زیاد استفاده کنید هیچگونه تاثیری روی بازدید شما نخواهند داشت.

منتشر کردن استوری ها در تعداد و زمان ثابت

مهم ترین عامل افزایش بازدید منظم بودن است. برنامه های سوشیال مدیا با هوش مصنوعی خود زمان منتشر کردن پست ها و استوری های شما را زیر نطر دارند و ثبت می کنند. این برنامه ها همیشه از منظم بودن و روتین ثابت حمایت کرده و می کنند. برای منتشر کردن استوری های خود باید زمان ثابت در طول روز داشته باشید تا خود را در الگوریتم اینستاگرام قرار دهید. استوری های شما باید در شلوغ ترین ساعت های فعالیت کاربران منتشر شوند تا بیشترین بازدید را دریافت کنند. هیچوقت استوری های خود پشت سر هم منتشر نکنید بلکه در بازه های زمانی 6 ساعته منتشر کنید تا بازدید استوری قبلی خود را افزایش دهید و به همین صورت با استوری بعدی بازدید استوری فعلی خود را افزایش دهید. الگوریتم اینستاگرام برای استوری ها زیاد پیجیده نیست فقط نیازمند دقت و نظم است. تعداد استوری های شما نباید بالاتر از 6 یا کمتر از 2 باشد زیرا با تعداد استوری زیاد ممکن است کاربران شما آنها را تماشا نکنند و بازدید های شما کاهش پیدا کند.

افزایش بازدید استوری با استفاده از اکسپلور

یکی از شیوه های جالب افزایش بازدید استوری، کمک گرفتن از پست های منتشر شده شما است. استوری ها به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا نمی کنند پس بازدید آنها فقط از طریق فالوور های شما صورت می گیرد. با این روش شما می توانید از اکسپلور اینستاگرام برای خود بازدید دریافت کنید. اگر یکی از پست های شما به اکسپلور راه پیدا کرده است کافی است در کپشن آن بنویسید برای دیدن جواب یا محتوای بیشتر استوری پیج را ببینید. برای مثال اگر شما یک پست راجع به یک مسابقه فوتبال منتشر کرده اید می توانید در کپشن بنویسید که گل های این مسابقه را در استوری قرار داده ایم. با همین روش ساده می توانید کاربرانی که در اکسپلور شما را تماشا می کنند استوری های شما را نیز ببینند. این مثال راجع به یک پیج فوتبالی بود ولی شما با خلاقیت خود می توانید برای موضوع پیج خود از این روش استفاده کنید. در اخر همه چی به خلاقیت شما و پست منتشر شده شما بستگی دارد.

استفاده از محتوای تولید توسط سایر افراد

محتوای قابل اعتماد

به منظور انتشار استوری حتما لازم نیز تا محتوایی که توسط خودتان تولید شده را در این بخش از اینستاگرام قرار دهید. شما می توانید محتوای جذاب سایر افراد را نیز به استوری خود اضافه کنید. انجام این کار باعث می شود تا افراد بیشتری اقدام به بازدید از استوری های شما کنند. در واقع هر چه استوری هایی که شما می گذارید جذاب تر و خاص تر باشد، افراد بیشتری آن را تماشا کرده و همچنین واکنش های مختلفی به آن دارند. از سوی دیگر اگر به عنوان یک کسب و کار در اینستاگرام فعالیت می کنید می توانید از محتوایی که توسط مخاطبین و مشتریان شما تولید شده در بخش استوری نیز استفاده کنید. به منظور بررسی این مسئله بسیار مهم باید گفت که شما می توانید از بازخوردهایی که مشتریان تان نسبت به کسب و کارهایتان دارند در بخش استوری استفاده کنید. این مسئله باعث می شود تا هم استوری های شما جذاب باشد و هم سایر افرادی که تا به حال از کسب و کار شما خرید نکردند با اعتماد بیشتری این فرایند را انجام دهند.

افزایش جذابیت بصری

از دیگر تکنیک های بسیار مهمی که به شما کمک می کند تا بازدید اینستاگرام خود را افزایش دهید، استفاده از جلوه های بصری است. به منظور بررسی این مسئله باید گفت که اگر شما اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کرده و یا با انجام کارهای مختلفی مثل خرید بازدید اینستاگرام به دنبال بالا بردن تعداد بازدید های استوری خود هستید، می توانید به سراغ یک روش ارگانیک رفته و با اضافه کردن جلوه های بصری مختلف مثل افزودن استیکر و انیمیشن در استوری های خود آن را برای مخاطبین تان جذاب کنید. هر چه زیبایی بصری استوری های شما افزایش پیدا کند، نرخ تعامل مخاطبین تان با شما بالاتر خواهد رفت. استفاده از این تکنیک به شما کمک می کند تا هم مخاطبین فعلی تان با شما تعاملات بیشتری داشته باشند و هم اقدام به پیدا کردن مخاطبین جدید کنید.

انتشار استوری در زمان مناسب

افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند و به صورت نامنظم اقدام به پست گذاشتن و یا استوری کردن می کنند، یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره می پرسند این است که چرا بازدید استوریم کم شده؟

به منظور پاسخ به این سوال باید گفت یکی از مهم ترین مواردی که این دسته از افراد به آن توجه نمی کنند موضوع انتشار استوری در زمان مناسب است. اگر بخواهیم در رابطه با این مسئله توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم باید گفت که حتی اگر شما اقدام به خرید بازدید اینستاگرام کرده و یا با خرید فالوور اینستاگرام بخواهید تا بازدیدکنندگان استوری های خود را افزایش دهید، اگر در زمان مناسبی استوری نگذارید این مسئله می تواند شما را در طولانی مدت با مشکل مواجه کرده و شما را با ریزش بازدید استوری مواجه کند.

مطلب مرتبط: روزانه چند پست و استوری بزاریم؟

این که چه زمان هایی اوقات مناسبی برای استوری گذاشتن هستند، باید به این نکته اشاره کنیم که این موضوع به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. فرهنگ، شرایط زندگی، سبک زندگی، ویژگی های اخلاقی کاربران و… همه به عنوان عوامل تأثیرگذار هستند.

اگر قصد دارید تا اقدام به پیدا کردن بهترین زمان برای استوری کنید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که پیشنهاد ما این است تا حتما نگاهی به استوری های قبلی خود انداخته و زمان انتشار هر یک از آن ها را ارزیابی کنید. سپس متوجه خواهید شد که در چه روزهایی و در چه ساعاتی استوری های شما بیشتر دیده شده است. توجه به این مسئله و انتشار استوری در زمان مناسب باعث افزایش چند برابری بازدید این دسته از محتواها خواهد شد.

استفاده از لوکیشن و منشن در استوری

لوکیشن اینستاگرام

منشن و لوکیشن از ویژگی های بسیار مهم هستند که امروزه در اکثر شبکه های اجتماعی وجود دارند. لوکیشن به این معنا است که شما مکانی که در آن هستید را مشخص کنید تا افرادی که آن لوکیشن را دنبال می کنند بتوانند پست های شما را ببینند. از سوی دیگر منشن کردن به این معنا است که افرادی را در استوری خود مشخص کرده و به آن ها اعلان بدهید تا استوری شما را مشاهده کنند. استفاده درست و اصولی از لوکیشن و منش نیز از تکنیک های مهمی هستند که به افزایش بازدید استوری اینستاگرام کمک می کنند.

خرید بازدید استوری اینستاگرام

یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها به منظور افزایش بازدید استوری، خرید بازدید اینستاگرام است. شما می توانید در این تکنیک و پرداخت هزینه، حجم بسیار زیادی بازدید کننده برای استوری خود خریداری کنید. نکته مهم این است که اگر تعداد بازدید های استوری شما افزایش چشمگیری پیدا کند اینستاگرام به صورت خودکار شما را به سایر کاربران پیشنهاد می دهد و همین مسئله باعث می شود تا در طولانی مدت شاهد رشد و بهبود صفحه اینستاگرام خود باشید.

حرف آخر روش افزایش بازدید استوری اینستاگرام

در این مطلب شما را با روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام آشنا کرده و بیان کردیم که چگونه می توانید با تکنیک های ساده تعداد بازدید های استوری اینستاگرام خود را افزایش فوق العاده ای دهید.

توجه به نکات گفته شده به شما کمک می کند تا تعداد بازدید های صفحه خود را افزایش دهید و از این طریق به رشد پیج اینستاگرام خود کمک کنید. پیشنهاد ما این است که حتماً به نکات گفته شده در این مطلب توجه کرده و این تکنیک ها را در صفحه خود پیاده سازی کنید تا از این طریق حجم افرادی که صفحه اینستاگرام شما را دنبال کرده و یا اقدام به بازدید استوری شما می کنند افزایش فوق العاده ای پیدا کنند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x