شیوه غیرفعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام

غیرفعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام

سیستم اعلان در اینستاگرام یا نوتیفیکیشن به شما این امکان را می دهد تا بتوانید متوجه رخدادهای مختلف در این شبکه اجتماعی شده و از این طریق بتوانید متوجه شوید که چه فرآیندهایی در حال رخ دادن در شبکه اجتماعی شما است.

به منظور بررسی این مسئله باید گفت به عنوان مثال اگر شما اقدام به خرید لایک اینستاگرام کرده و یا اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید، سیستم نوتیفیکیشن اینستاگرام به شما اطلاع می دهد که چه تعدادی از کاربران شما را فالو کرده یا پست های شما را لایک کرده اند.

موضوعی باید به آن توجه داشته باشید این است که برخی از افراد پس از آن که اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کرده و یا خرید لایک اینستاگرام می کنند، با مشکل حجم گسترده نوتیفیکیشن مواجه می شوند. این دسته از افراد یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می کنند این است که روش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام چگونه بوده و به نحوی می توان به این هدف رسید.

در راستا پاسخ به این سوال بسیار مهم و به منظور بررسی این مسئله در این مطلب از سایت هایپر فالو قصد داریم تا شما را با نحوه غیرفعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام آشنا کرده و در رابطه با انجام این فرآیند توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مساله صحبت کنیم.

نحوه غیرفعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در گوشی

ویژگی نوتیفیکیشن برنامه اینستاگرام این امکان را به شما می دهد تا انواع هشدارهایی را که دریافت می کنید مشاهده کنید. برخی از افراد ممکن است نیاز داشته باشند تا اقدام به غیرفعال کردن آن کنند. برای خاموش کردن نوتیفیکیشن ها لازم است تا مراحل زیر را طی کنید.

برای رسیدن به این هدف باید برنامه اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید و روی نماد Profile در گوشه سمت راست پایین بزنید.

در صفحه پروفایل خود، روی منوی سه خط که در گوشه بالا سمت راست است بزنید. در منوی کشویی ظاهر شده روی Settings بزنید.

سپس باید رو نوتیفیکیشنی گزینه Notifications رفته و سپس می توانید اعلان های مدنظر خود را خاموش کنید. برای غیرفعال کردن اعلان هر بخش بخصوص، می توانید بر روی قسمت مربوطه بروید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تا اعلان پست ها، استوری ها و نظرات را غیرفعال کنید باید روی گزینه Posts, Stories and Comments بزنید.

سپس به پایین صفحه بروید و به بخش First Posts and Stories بروید. در این بخش گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید از طریق آن مشخص کنید که قصد دارید تا چه نوتیفیکیشن هایی را غیرفعال کنید.

پیشنهاد می کنیم مطلب روزانه چند پست و استوری بزاریم را هم اکنون از سایت هایپرفالو مطاله کنید.

علاوه بر غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های پست، استوری، لایک و… گزینه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید آن ها را غیرفعال کنید.

اگر می خواهید همه نوتیفیکیشن ها را خاموش کنید، می توانید به سراغ تنظیمات برنامه اینستاگرام در گوشی خود رفته و در بخش Notifications با غیرفعال کردن این گزینه دیگر هیچ نوتیفیکیشنی از سمت اینستاگرام دریافت نکنید.

نحوه غیرفعال کردن اعلان های اینستاگرام از طریق مرورگر وب

اگر از اینستاگرام در کامپیوتر خود استفاده می کنید، می توانید اعلان های آن را از طریق مرورگر وب نیز خاموش کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تغییر تنظیمات اعلان های اینستاگرام فقط در مورد دستگاهی خواهد بود که آن ها را تغییر می دهید. به همین دلیل اگر اعلان ها را در برنامه دسکتاپ اینستاگرام و از طریق یک مرورگر وب عضو می کنید، این مسئله بر روی اعلان هایی که هنگام استفاده از برنامه اینستاگرام در دستگاه تلفن همراه خود دریافت می کنید، تأثیری نمی گذارد.

به منظور غیرفعال کردن اعلان اینستاگرام در کامپیوتر باید صفحه اینستاگرام را در مرورگر وب خود باز کنید و روی نماد Profile در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. با انجام این کار وارد صفحه تنظیمات پروفایل خود خواهید شد.

در منوی ظاهر شده روی گزینه Settings کلیک کنید تا از این طریق وارد تنظیمات اینستاگرام در کامپیوتر خود شوید.

در منوی ناوبری سمت چپ، بر روی گزینه Push Notifications کلیک کنید. با انتخاب این گزینه وارد بخش تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام خواهید شد.

در فهرست بعدی صفحه را اسکرول کرده و اعلان هایی را که نمی خواهید دریافت کنید را مشخص کنید. شما می توانید در این بخش گزینه های مختلفی را مشاهده کنید. این گزینه ها برای اعلان های بخش های مختلف اینستاگرام است که می توانید نوتیفیکیشن آن را غیرفعال کنید. اگر بخواهیم شما را با این گزینه ها آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Likes: با انتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید که اعلان لایک شدن پست های خود را دریافت کنید.
  • Comments: با انتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید که اعلان کامنت های روی پست های خود را دریافت کنید.
  • Comment Likes: با انتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید که اگر شخصی کامنت شما را لایک کردن اعلان آن را دریافت کنید.
  • Likes and Comments on Photos of You: با انتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید که اعلان لایک شدن پست و یا کامنتی که در آن منشن شده اید را دریافت کنید.
  • Accept Follow Requests: با انتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید که اعلان تایید درخواست فالو را دریافت کنید.
  • Friends on Instagram: با انتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید که اگر دوست شما در اینستاگرام حضور پیدا کرد، اعلان آن را دریافت کنید.
  • Instagram Direct Requests: با انتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید که اعلان درخواست دایرکت را دریافت کنید.
  • Instagram Direct: با انتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید که اعلان دریافت دایرکت برای شما نمایش داده شود.
  • Reminders: این گزینه برای نمایش اعلان یادآور رویدادهایی است که در استوری آن ها را مشخص کرده اید.
  • First Posts and Stories: این گزینه برای نمایش اعلانی است که اگر شخصی از فالوورهای شما اولین پست یا استوری خود را منتشر می کند.
  • IGTV View Counts: این گزینه اعلان تعداد بازدیدهای IGTV شما در اینستاگرام است.
  • Support Requests: در صورتی که درخواستی برای پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید، اعلان آن را از طریق این گزینه می توانید به راحتی فعال یا غیرفعال کنید.
  • Live Videos: در صورت لایو گذاشتن یکی از فالوورهای شما، اعلان آن از طریق این گزینه فعال یا غیرفعال می شود.

با انتخاب هر یک از این گزینه، می توانید اعلان آن را روشن یا خاموش را انتخاب کنید. در برخی موارد، گزینه های پیشرفته تری نیز وجود دارد و به عنوان مثال می توانید مشخص کنید که اعلان را تنها برای کاربرانی دریافت کنید که شما آن ها را فالو کرده اید.

پس از انجام تنظیمات مناسب می توانید به اینستاگرام خود برگشته و تنظیمات جدید شما به طور خودکار ذخیره می شوند.

حرف آخر

در این مطلب از سایت هایپر فالو نگاهی به نحوه غیرفعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام انداخته و بیان کردیم که چگونه می توانید پس از خرید لایک اینستاگرام و یا خرید فالوور اینستاگرام اعلان اینستاگرام خود را غیرفعال کرده و دیگر نوتیفیکیشنی از سوی اینستاگرام دریافت نکنید. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید نوتیفیکیشن و سیستم اعلان شبکه اجتماعی اینستاگرام را غیرفعال کرده و دیگر نوتیفیکیشنی که مربوط به اینستاگرام است بر روی گوشی یا کامپیوتر شما نمایش داده نشود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x