هایپرفالو

ایمپرشن اینستاگرام یعنی چه؟

ایمپرشن اینستاگرام یعنی چه؟

کاربران در هنگام کار با اینستاگرام ممکن است با اصطلاحات مختلفی روبرو شده و کلمات جدیدی را مشاهده کنند. در این بین یکی از سوالات مهم این است که معنای هر یک از این اصطلاحات چیست و هر یک از این اصطلاحات چه معنا و مفهومی دارد. در همین راستا در این مطلب از سایت هایپرفالو قصد داریم تا به معنای ایمپرشن پرداخته و در رابطه با معنا و مفهوم این کلمه اطلاعات جامعی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با ایمپرشن در اینستاگرام صحبت کنیم.

معنای ایمپرشن در اینستاگرام

به منظور بررسی معنا و مفهوم ایمپرشن در اینستاگرام باید به این موضوع بسیار مورد توجه داشته باشید که تنها افرادی که اکانت اینستاگرام آن ها تجاری است و حساب های بیزینسی دارند، با چنین اصطلاحی مواجه هستند و در صورتی که حساب شما شخصی بوده و آن را به حساب بیزینسی تبدیل نکرده باشید، ایمپرشن را در اینستاگرام را مشاهده نمی کنید.

پس از آن که بیان کردیم که در چه شرایطی می توانید ایمپرشن اینستاگرام را مشاهده کنید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که به صورت کلی ایمپرشن به معنای تعداد دفعاتی است که پست شما توسط افراد دیده شده است. بررسی این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید اقدام به آنالیز رفتارهای سایر کاربران کرده و بازدید پست های خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. در همین راستا پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا در اینستاگرام فعالیت کنید، حتماً به نرخ ایمپرشن توجه بسیار زیادی داشته و تمام تلاش خود را کنید تا میزان بازدید صفحه خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

چگونه ایمپرشن را در اینستاگرام مشاهده کنیم؟

پس از این که شما را با معنا و مفهوم ایمپرشن آشنا کرده و در مورد آن صحبت کردیم، ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما مطرح شود که چگونه می توان اقدام به بررسی و ارزیابی ایمپرشن یک صفحه در این شبکه اجتماعی کرد؟ به منظور بررسی این موضوع بسیار مهم باید گفت که شما می توانید از طریق طی کردن مراحل زیر قابلیت ارزیابی و بررسی محتوای خود را فعال کرده و از این طریق با آنالیز پست های خود تعداد ایمپرشن صفحه تان را متوجه شوید.

در قسمت پروفایل وارد بخش تنظیمات شده و بر روی گزینه switch to business profile بزنید. سپس باید وارد اکانت فیسبوک خود شده و از بین پیج هایی که ادمین آن هستید، صفحه ای که می خواهید آن را بیزینسی کنید، مشخص کنید.

با انجام این کار حساب شما از حالت شخصی به حالت بیزینسی تغییر می کند. پس از تبدیل شدن به حساب بیزینسی، در کنار دکمه تنظیمات در بالای صفحه، گزینه ای به اسم Insight اضافه می شود. زمانی که روی این گزینه بزنید، می توانید آمار و ارقام محتوا خود و ایمپرشن پست های خود را مشاهده کنید.

مطلب مرتبط:  چرا پیجم رشد نمیکنه؟ (بررسی دلایل اصلی)

چرا ایمپرشن اهمیت دارد

افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، پس از آن که با معنا و مفهوم ایمپرشن آشنا شده و در رابطه با این ویژگی بسیار مهم تحقیق می کنند، یکی از سوالات بسیار مهمی که می پرسند این است که به صورت کلی به منظور فعالیت در اینستاگرام چرا باید به ایمپرشن توجه بسیار زیادی داشته باشیم و آن را به صورت کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

در همین راستا باید گفت که بررسی کردن ایمپرشن پست ها مزایای بسیار زیادی برای تان به همراه خواهد داشت. به منظور بررسی و معرفی مزایای استفاده از ایمپرشن می توان به نکات زیر اشاره کرد:

امکان آنالیز مخاطبین

به هر میزانی که شما از طریق خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید بازدید اینستاگرام بخواهید تعداد مخاطبین خود را افزایش دهید، اگر به نیاز مخاطبین خود و سلیقه آن ها توجه نکنید، نمی توانید به هدف خود دست پیدا کرده و کاربران بسیار زیادی را جذب پست های تان کنید.

در همین راستا لازم است تا حتما ایمپرشن محتواهای خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و با آنالیز این پارامتر بسیار مهم متوجه سلیقه کاربران خود شوید. بررسی این پارامتر به شما کمک کند تا در راستای تولید محتوای حرفه ای قدم برداشته و اقدام به بالا بردن تعداد بازدید کنندگان خود کنید.

کمک به بهبود وضعیت صفحه اینستاگرام

شما با ارزیابی پارامتر بسیار مهم ایمپرشن می توانید متوجه نقاط ضعف و قوت صفحه خود شده و آرام آرام برای حل مشکلات پیج خود قدم بردارید.

آنالیز این پارامتر دید بسیار خوبی برای مدیریت صفحه اینستاگرام به شما می دهد. این مسئله بسیار مهم باعث شده تا امروزه افراد بسیار زیادی برای فعالیت در اینستاگرام اقدام به آنالیز و بررسی این ایمپرشن کنند.

یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ادمین های اینستاگرام برای مدیریت حرفه ای صفحات تحت مدیریت خود لازم است تا حتماً اقدام به آنالیز و بررسی آمارهای مربوط به هر محتواها کنند. در این بین یکی از مهم ترین پارامتر هایی است که به شما کمک کند تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید به هدف خود رسیده و پست های تان را مورد آنالیز قرار دهید، ایمپرشن است.

نحوه بالا بردن میزان ایمپرشن

شاید برای شما این سوال بسیار مهم مطرح شود که چگونه می توان اقدام به بالا بردن ایمپرشن پست ها در اینستاگرام کرد. به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که به صورت کلی ایمپرشن بیانگر میزان دیده شدن پست های شما در اینستاگرام است و در واقع هر کاری که شما برای جذب مخاطب کنید، تاثیر مستقیمی بر روی نرخ ایمپرشن دارد.

مطلب مرتبط:  شیوه نوشتن کپشن جذاب برای اینستاگرام

برای رسیدن به این هدف شما می توانید اقدام به انجام کارهایی مثل خرید فالوور اینستاگرام کرده و از این طریق مخاطبین صفحه خود را بالا ببرید. از سوی دیگر می توانید با خرید لایک اینستاگرام به بهتر دیده شدن محتوای خود کمک کرده و از این طریق باعث رشد صفحه خود شده و باعث افزایش میزان ایمپرشن محتواهای تان شوید.

تفاوت ایمپرشن و ریچ چیست

کاربرانی که اقدام به آنالیز محتواهای خود کرده و تلاش می کنند تا در هر لحظه ایمپرشن حساب اینستاگرام خود را بهبود ببخشند، یکی از مهم ترین سوالات که همواره می پرسند این است که تفاوت بین ایمپرشن و ریچ چیست؟

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید گفت که تفاوت اصلی ریچ و ایمپرشن در آماری است که این دو نشان می دهند. به منظور بررسی این مسئله باید گفت ایمپرشن تعداد دفعاتی را نشان می دهد که پست شما از سوی افراد دیده شده است. در این بین اگر اطلاعات کاملی در رابطه با ایمپرشن نداشته باشید ممکن است این آمار کمی شما را فریب دهد. در واقع باید بدانید که ایمپرشن تعداد اکانت های یونیکی که محتوای شما را دیده اند را نشان نمی دهد و در واقع ممکن است یک کاربر چندین بار پست شما را مشاهده کنند و با هر بازدید تعداد ایمپرشن پست های شما یک مورد افزایش پیدا می کند.

این در حالی است که ریچ تلاش می کند تا این نقطه ضعف مهم ایمپرشن را از بین ببرد. در واقع ریچ تعداد اکانت های یونیکی را نشان می دهد که پست های شما را دیده اند و اگر یک نفر چندین و چند بار پست های شما را مشاهده کند، تنها یک ریچ برای شما محسوب می شود.

توجه به این مسئله بسیار مهم به شما کمک می کند تا با دانش و آگاهی کامل در رابطه با معنا و مفهوم ریچ و ایمپرشن اقدام به استفاده از این دو کرده و با بررسی های آماری و ارزیابی دقیق به بهتر دیده شدن محتوای صفحه خود کمک کنید.

حرف آخر

در این مطلب از سایت هایپرفالو تلاش کردیم تا به بررسی مفهوم ایمپرشن در اینستاگرام پرداخت و بیان کنیم که چگونه با انجام کارهایی مثل خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید لایک اینستاگرام می توانید این پارامتر بسیار مهم را افزایش داده و به رشد صفحه خود کمک کنید. توجه به موارد گفته شده در این مقاله به شما کمک می کند تا با دانش کافی اقدام به انجام بررسی های آماری کرده و با ارزیابی پارامترهای مختلف به رشد صفحه خود در اینستاگرام کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *